Kvalitātes kontrole

Uzņēmums piedāvā nodrošināt kvalitātes kontroli jūsu kafejnīcā, restorānā vai viesnīcā.

Viesmīlības industrijā laba apkalpošanas kvalitāte un nevainojams produkts ir kritisks parametrs. Cilvēks, kas vienu reizi restorānā, viesnīcā vai kafejnīcā ir vīlies, tur vairs neatgriezīsies nekad un pie pirmās iespējas saviem radiem, draugiem un paziņām stāstīs, ka kotlete restorānā bijusi veca, viesmīlis nīgrs, bet vannas istaba viesnīcā - netīra.

Viesnīcu nozarē šis aspekts ir sevišķi būtisks, jo negatīva atsauksme vietnē booking.com var ļoti nopietni negatīvi ietekmēt rezervāciju dinamiku. Digitālais laikmets ļauj sagraut gadiem pelnītu reputāciju pāris stundās. Piemēri ir neskaitāmi un aiz katra slēpjas konkrēta uzņēmumam nodarītu zaudējumu summa.

Darbiniekiem nav iespējams izstāvēt blakus, lai noskaidrotu, vai viņi tiešām smaida katram klientam, ir laipni un pretimnākoši. Savukārt nelaipns un nolaidīgs personāls ietekmē uzņēmuma tēlu kopumā. Tāpat būtisks aspekts ir darbinieku zādzības, kuru kontroli mēs arī piedāvājam.

Mūsu piedāvājums ir vienkāršs. Pēc līguma noslēgšanas mūsu darbinieks ieradīsies jūsu uzņēmumā kā klients un slepus nofilmēs tur notiekošo veicot arī darbinieku komunikācijas audio ierakstu. Tāpat tiks fiksētas pamanītās neatbilstības un defekti, un pēc vizītes sastādīta atskaite. Pakalpojuma cena ir 50 eiro + PVN, iespējams noslēgt arī pastāvīga monitoringa līgumu.

Pakalpojumu nodrošina HorecaTech.eu sadarbības partneri.